Dragoș Gurăroșie: „În fiecare an mă întreb când o să se plictisească românii de burgeri”

Tocmai s-a încheiat cea de-a sasea ediție a celui mai delicios festival din acest an, BurgerFest 2022 (20-22 mai). Înainte să ne adunăm pentru burgeri delicioși, am stat la povești în rubrica Amintiri Gustoase, din podcastul Cronicari Digitali, cu Dragoș Gurăroșie despre ce înseamnă burgerii azi și cum îi preferă românii.

„În fiecare an mă întreb când o să se plictisească românii de burgeri. Sper să nu aflu răspunsul în niciun an în timpul ediției de Burger Fest. Mă așteptam să se plictisească lumea până acum, sincer. Dar uitându-mă așa și în piață cum se dezvoltă și cum apar fel și fel de alte locuri și localuri în care există produsul ăsta, cred că nu o să ne plictisim prea devreme”, mărturisește Dragoș Gurăroșie, organizatorul Burgerfest, în discuția purtată în podcastul Cronicari Digitali.

Ce este un burger

”Burgerul înseamnă o chiftea între două jumătăți de chiflă. Ce pui pe lângă chiftea și între bucățile de chiflă este fix treaba bucătarului, dar este obligatoriu să avem chiftea. Chiftea înseamnă tocătură. Nu vreau la Burger Fest felii de carne. Feliile de carne înseamnă felii de carne, la fel cum feliile de brânză sunt felii de brânză indiferent de ce brânză este aceea și la fel cum carnea pulled nu este chiftea. Deci toate celelalte, din punctul de vedere Burger Fest, sunt sandwich-uri.

Putem să ne gândim la celebrele nuci, desertul care avea în mijloc cremă. Între straturile alea de cremă poți să mai pui ceva de altă culoare. A fost la o ediție Burger Fest, cred că în 2016, când am avut pe cineva care a făcut burgeri dulci, foarte buni, din diverse. Erau burgeri pentru că arătau ca un burger”, a explicat Dragoș Gurăroșie, în podcastul Cronicari Digitali.

Podcastul Cronicari Digitali, produs de Zaga Brand și Asociația Humart (Human Made Art), vine cu episoade noi în fiecare joi și vineri pe toate platformele de streaming audio și pe www.cronicaridigitali.ro.

Podcastul Cronicari Digitali este susținut de Raiffeisen Bank România și de Electrolux România. Partenerii proiectului sunt convinși că, prin accesul la educație, cultură și tehnologie, putem deveni cea mai bună versiune a noastră.

Scroll to Top